ЗДО №2 "Казка" місто Володимир
Волинська обл. Володимир-Волинський район

Сторінка вчителя - логопеда

Даниленко Дарина Олександрівна

  вчитель-логопед 

Науково-методична тема "Теорія розвитку винахідницьких задач - інструмент розвитку мовлення дошкільнят "

 

 

Логопед  у ЗДО – це фахівець, що  забезпечує спеціалізовану діагностичну та корекційну роботу з дітьми дошкільного віку (3-7 років), що мають мовні патології, а також консультаційну допомогу батькамз розвитку та корекції мовлення у дітей

У ЗДО «Казка» функціонує 2 логопедичні групи, для дітей  із тяжкими порушеннями мовлення.

НАШІ ПРИНЦИПИ

     Результативності     Доступності      Індивідуального підходу     

Чому варто звернутися до логопеда?

Батьків має насторожити, коли дитина:

   до року не вимовляє ніяких зв'язкових звуків;

  в 2 роки зовсім не розмовляє;

  в 3 роки говорить незрозуміло (слів не розібрати);

після 5 років говорить невиразно, з'їдає звуки або плутає їх; погано запам'ятовує  інформацію; говорить запинаючись.

Якщо ви помітили один із тривожних дзвіночків, - зверніться за консультацією до наших фахівців з мовлення.

Норми появи звуків у дітей

Вік дитини – 1-2 роки

Голосні звуки – [а], [о], [е].

Приголосні звуки - [п], [б], [м].

Вік дитини – 2-3 роки

Голосні звуки – [і], [и], [у].

Приголосні звуки - [ф], [в], [т], [д], [н], [т'], [д'], [н'], [г], [к], [ґ],[х], [й].

У три роки у дитини зникає загальна пом’якшеність мовлення.

Вік дитини – 3-5 років

 

Приголосні звуки - [с], [з], [ц], [дз], [с'], [з'], [ц'], [дз'], [ш], [ж], [ч], [дж], звукосполучення [шч].

У чотири роки дитина здатна підтримати розмову, висловити думку простими поширеними реченнями, а також складними реченнями.

У п’ять років дитина вже здатна виділити у слові перший і останній звуки, підібрати слова з потрібним звуком, інтонаційно виділити вказаний звук у слові.

Вік дитини – 5-6 років

Приголосні звуки - [л], [л'], [р], [р'].

У шість років дитина повинна правильно та чітко промовляти усі звуки рідної мови. Діти цього віку здатні визначити кількість звуків у слові, їх порядок, місце звука у слові, поділити слово на склади, виділити наголошений склад, користуватися схемою звукового налізу слів тощо.

Порівнюючи показники мовленнєвого розвитку дитини з загальноприйнятими нормами, пам’ятайте що  кожна дитина індивідуальна і терміни появи звуків залежать від особливостей розвитку дитини та умов розвитку мовлення.

Якщо у вас виникають сумніви щодо будь-якого аспекту мовлення дитини (звуковимови, зв’язного мовлення тощо), зверніться за консультацією до наших логопедів.

Онлайн заняття 

  https://youtu.be/U3GF78fnE9U   Вчитель- логопед Даниленко Дарина. " Вивчаємо мовленнєві органи"

     http://youtu.be/fYENNUzmVlY   Вчитель- логопед Даниленко  Дарина. "Відгадай за звуком"

 

 

 

Логін: *

Пароль: *