Сторінка вчителя - логопеда,
Чому варто звернутися до логопеда?
Батьків має насторожити, коли дитина:
до року не вимовляє ніяких зв'язкових звуків;
у 2 роки зовсім не розмовляє;
в 3 роки говорить незрозуміло (слів не розібрати);
після 5 років говорить невиразно, з'їдає звуки або плутає їх; погано запам'ятовує інформацію; говорить запинаючись.
Якщо ви помітили один із тривожних дзвіночків, - зверніться за консультацією.
Норми появи звуків у дітей |
|
Вік дитини – 1-2 роки |
Голосні звуки – [а], [о], [е]. Приголосні звуки - [п], [б], [м]. |
Вік дитини – 2-3 роки |
Голосні звуки – [і], [и], [у]. Приголосні звуки - [ф], [в], [т], [д], [н], [т'], [д'], [н'], [г], [к], [ґ], [х], [й]. |
У три роки у дитини зникає загальна пом’якшеність мовлення. |
|
Вік дитини – 3-5 років
|
Приголосні звуки - [с], [з], [ц], [дз], [с'], [з'], [ц'], [дз'], [ш], [ж], [ч], [дж], звукосполучення [шч]. |
У чотири роки дитина здатна підтримати розмову, висловити думку простими поширеними реченнями, а також складними реченнями. |
|
У п’ять років дитина вже здатна виділити у слові перший і останній звуки, підібрати слова з потрібним звуком, інтонаційно виділити вказаний звук у слові. |
|
Вік дитини – 5-6 років |
Приголосні звуки - [л], [л'], [р], [р']. |
У шість років дитина повинна правильно та чітко промовляти усі звуки рідної мови. Діти цього віку здатні визначити кількість звуків у слові, їх порядок, місце звука у слові, поділити слово на склади, виділити наголошений склад, користуватися схемою звукового аналізу слів тощо. |
Порівнюючи показники мовленнєвого розвитку дитини з загальноприйнятими нормами, пам’ятайте що кожна дитина індивідуальна і терміни появи звуків залежать від особливостей розвитку дитини та умов розвитку мовлення.
Якщо у вас виникають сумніви щодо будь-якого аспекту мовлення дитини (звуковимови, зв’язного мовлення тощо), зверніться за консультацією
- Наш дитячий садок
-
Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Статут закладу освіти
- Ліцензія на провадження освітньої діяльності
- Структура та органи управління закладу освіти
- Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
- Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти
- Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти
- Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти
- Мова освітнього процесу
- Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення(у разі його проведення)і
- Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти( згідно з ліцензійними умовами)
- Пріоритетний напрямок роботи
- Результати моніторингу якості освіти
- Річний звіт про діяльність закладу освіти
- Правила прийому до закладу освіти
- Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Розмір плати за харчування дітей у ЗДО
- Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
- Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
- План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу(цькуванню) в закладі освіти
- Порядок подання та розгляду(з дотриманням конфіденційності)заяв про випадки булінгу(цькуванню) в закладі освіти
- Порядок реагування на доведені випадки булінгу(цькування)в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу(цькування)
- Нормативні документи
- Публічні кошти
- Колектив закладу
- Запрошуємо у садок
- Сторінка вихователя-методиста
- Атестація педагогів ЗДО
- Сторінка практичного психолога
- Сторінка вчителя - логопеда, вчителя-дефектолога
- Музичний калейдоскоп
- Медичне обслуговування
- Наші досягнення
- Чарівний світ LEGO у "Казці"
- Булінг
- Карантин
- Надзвичайний стан
- Робота з батьками онлайн