Сторінка вчителя - логопеда
![]() |
Даниленко Дарина Олександрівна вчитель-логопед Науково-методична тема "Теорія розвитку винахідницьких задач - інструмент розвитку мовлення дошкільнят " |
|
|
Логопед у ЗДО – це фахівець, що забезпечує спеціалізовану діагностичну та корекційну роботу з дітьми дошкільного віку (3-7 років), що мають мовні патології, а також консультаційну допомогу батькамз розвитку та корекції мовлення у дітей
У ЗДО «Казка» функціонує 2 логопедичні групи, для дітей із тяжкими порушеннями мовлення.
НАШІ ПРИНЦИПИ
Результативності Доступності Індивідуального підходу
Чому варто звернутися до логопеда?
Батьків має насторожити, коли дитина:
до року не вимовляє ніяких зв'язкових звуків;
в 2 роки зовсім не розмовляє;
в 3 роки говорить незрозуміло (слів не розібрати);
після 5 років говорить невиразно, з'їдає звуки або плутає їх; погано запам'ятовує інформацію; говорить запинаючись.
Якщо ви помітили один із тривожних дзвіночків, - зверніться за консультацією до наших фахівців з мовлення.
Норми появи звуків у дітей |
|
Вік дитини – 1-2 роки |
Голосні звуки – [а], [о], [е]. Приголосні звуки - [п], [б], [м]. |
Вік дитини – 2-3 роки |
Голосні звуки – [і], [и], [у]. Приголосні звуки - [ф], [в], [т], [д], [н], [т'], [д'], [н'], [г], [к], [ґ],[х], [й]. |
У три роки у дитини зникає загальна пом’якшеність мовлення. |
|
Вік дитини – 3-5 років
|
Приголосні звуки - [с], [з], [ц], [дз], [с'], [з'], [ц'], [дз'], [ш], [ж], [ч], [дж], звукосполучення [шч]. |
У чотири роки дитина здатна підтримати розмову, висловити думку простими поширеними реченнями, а також складними реченнями. |
|
У п’ять років дитина вже здатна виділити у слові перший і останній звуки, підібрати слова з потрібним звуком, інтонаційно виділити вказаний звук у слові. |
|
Вік дитини – 5-6 років |
Приголосні звуки - [л], [л'], [р], [р']. |
У шість років дитина повинна правильно та чітко промовляти усі звуки рідної мови. Діти цього віку здатні визначити кількість звуків у слові, їх порядок, місце звука у слові, поділити слово на склади, виділити наголошений склад, користуватися схемою звукового налізу слів тощо. |
Порівнюючи показники мовленнєвого розвитку дитини з загальноприйнятими нормами, пам’ятайте що кожна дитина індивідуальна і терміни появи звуків залежать від особливостей розвитку дитини та умов розвитку мовлення.
Якщо у вас виникають сумніви щодо будь-якого аспекту мовлення дитини (звуковимови, зв’язного мовлення тощо), зверніться за консультацією до наших логопедів.
Онлайн заняття
https://youtu.be/U3GF78fnE9U Вчитель- логопед Даниленко Дарина. " Вивчаємо мовленнєві органи"
http://youtu.be/fYENNUzmVlY Вчитель- логопед Даниленко Дарина. "Відгадай за звуком"