Організована освітньо - пізнавальна діяльність ЗДО №2 "Казка" на 2024 - 2025 навчальний рік
Організована освітньо - пізнавальна діяльність ЗДО №2 " Казка"
на 2024 -2025 навчальний рік
Організація освітньої діяльності
І молодшої групи «Колосок»
на 2024/2025 навчальний рік
Дні тижня |
Групові форми роботи |
Понеділок |
Сенсорний розвиток Художньо -продуктивна діяльність (музична) |
Вівторок |
Ознайомлення з соціумом Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
ІІ половина дня Вечір розваг |
Середа |
Сенсорний розвиток Художньо -продуктивна діяльність (музична) |
Четвер |
Ознайомлення з природним довкіллям Художньо – продуктивна діяльність(образотворча – малювання /ліплення)
ІІ половина дня Здоров’я та фізичний розвиток |
П’ятниця |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Художньо – продуктивна діяльність (літературне образотворення /театральне образотворення)
ІІ половина дня Здоров’я та фізичний розвиток
|
Організація освітньої діяльності
І молодшої групи «Джмелик»
на 2024/2025 навчальний рік
Дні тижня |
Групові форми роботи |
Понеділок |
Художньо – продуктивна діяльність (музична) Ознайомлення з соціумом |
Вівторок |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Сенсорний розвиток
ІІ половина дня Вечір розваг |
Середа |
Художньо – продуктивна діяльність (музична) Сенсорний розвиток
|
Четвер |
Ознайомлення з природним довкіллям Художньо – продуктивна діяльність ( образотворча – малювання/ліплення))
ІІ половина дня Здоров’я та фізичний розвиток |
П’ятниця |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Художньо – продуктивна діяльність (літературне образотворення /театральне образотворення)
ІІ половина дня Здоров’я та фізичний розвиток
|
Організація освітньої діяльності
Інклюзивної групи «Дзвіночок»
на 2024/2025 начальний рік
Дні тижня |
Групові форми роботи |
Понеділок |
Ознайомлення з соціумом Художньо – продуктивна діяльність (літературне образотворення/театральне образотворення)
ІІ половина дня Здоров’я та фізичний розвиток
|
Вівторок |
Сенсорний розвиток Художньо – продуктивна діяльність (образотворча -малювання/ліплення)
ІІ половина дня Здоров’я та фізичний розвиток |
Середа |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Художньо –продуктивна діяльність (музична) |
Четвер |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Сенсорний розвиток
ІІ половина дня Вечір розваг
|
П’ятниця |
Художньо – продуктивна діяльність(музична) Ознайомлення з природним довкіллям
|
Організація освітньої діяльності
ІІ молодшої групи «Віночок»
на 2024 /2025 навчальний рік
Дні тижня |
Групові форми роботи |
Понеділок |
Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення Художньо- продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування(музична) |
Вівторок |
Художньо -продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування(образотворча -малювання/аплікація/ліплення) Здоров’я та фізичний розвиток
|
Середа |
Логіко – математичний розвиток Художньо – продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (літературне / театральне образотворення)
ІІ половина дня Здоров’я та фізичний розвиток
|
Четвер |
Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня Вечір розваг |
П’ятниця |
Ознайомлення з природним довкіллям Художньо – продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування( музична)
|
Організація освітньої діяльності
Інклюзивної групи «Теремок»
на 2024 /2025 навчальний рік
Дні тижня |
Групові форми роботи |
Понеділок |
Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення Художньо – продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (музична) |
Вівторок |
Художньо -продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (образотворча – малювання/аплікація/ліплення) Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня Вечір розваг |
Середа |
Логіко – математичний розвиток Художньо -продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування(літературне/театральне образотворення) ІІ половина дня Здоров’я та фізичний розвиток |
Четвер
|
Художньо – продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (музична) Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення
|
П’ятниця |
Ознайомлення з природним довкіллям Здоров’я та фізичний розвиток
|
Організація освітньої діяльності
ІІ молодшої групи «Джерельце»
на 2024/2025 навчальний рік
Дні тижня |
Групові форми роботи |
Понеділок |
Художньо -продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (образотворча – малювання/аплікація/ліплення) Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня Вечір розваг |
Вівторок |
Художньо – продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (музична) Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення
|
Середа |
Логіко – математичний розвиток Художньо -продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування(літературне/театральне образотворення) ІІ половина дня Здоров’я та фізичний розвиток
|
Четвер |
Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення Художньо – продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (музична)
|
П’ятниця |
Ознайомлення з природним довкіллям Здоров’я та фізичний розвиток
|
Організація освітньої діяльності
Інклюзивної групи «Веселка»
на 2024 /2025 навчальний рік
Дні тижня |
Групові форми роботи |
Понеділок |
Ознайомлення з соціумом Художньо – продуктивна діяльність (образотворча – малювання/ліплення /аплікація) Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня Вечір розваг |
Вівторок |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Художньо -продуктивна діяльність (музична) Ознайомлення з природним довкіллям |
Середа |
Ознайомлення з соціумом Художньо – продуктивна діяльність(літературна) Здоров’я та фізичний розвиток
|
Четвер |
Логіко – математичний розвиток Художньо – продуктивна діяльність(музична) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
|
П’ятниця |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Художньо – продуктивна діяльність (театральна) Здоров’я та фізичний розвиток
|
Організація освітньої діяльності
середньої групи №3 «Сонечко»
на 2024 /2025 навчальний рік
Дні тижня |
Групові форми роботи |
Понеділок |
Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування Художньо – продуктивна діяльність(образотворча – малювання/ліплення/аплікація ) Здоров’я та фізичний розвиток |
Вівторок |
Логіко - математичний розвиток Ознайомлення з природним довкіллям Художньо – продуктивна діяльність (музична) |
Середа |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Художньо -продуктивна діяльність (театральна) Здоров’я та фізичний розвиток
|
Четвер |
Художньо -продуктивна діяльність (літературна) Ознайомлення з соціумом Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня Вечір розваг |
П’ятниця |
Ознайомлення з соціумом Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Художньо – продуктивна діяльність (музична)
|
Організація освітньої діяльності
середньої групи «Калинка»
на 2024 /2025 навчальний рік
Дні тижня |
Групові форми роботи |
Понеділок |
Ознайомлення з природним довкіллям Художньо – продуктивна діяльність(образотворча -малювання/ліплення/аплікація) Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня Вечір розваг |
Вівторок
|
Ознайомлення з соціумом Художньо – продуктивна діяльність (музична) Розвиток мовлення і культура мовлення і культура мовленнєвого спілкування
|
Середа |
Логіко – математичний розвиток Художньо – продуктивна діяльність (літературна) Здоров’я та фізичний розвиток
|
Четвер |
Ознайомлення з соціумом Художньо – продуктивна діяльність (музична) Розвиток мовлення і культура мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
П’ятниця |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Художньо – продуктивна діяльність(театральна) Здоров’я та фізичний розвиток
|
Організація освітньої діяльності
старшої групи «Колобок»
на 2024 /2025 навчальний рік
Дні тижня |
Групові форми роботи |
Понеділок |
Ознайомлення з соціумом і розвиток мовлення Ознайомлення з природним довкіллям Художньо – продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (музична) |
Вівторок |
Логіко – математичний розвиток Художньо – продуктивна діяльність(образотворча – малювання/ліплення/аплікація) Здоров’я та фізичний розвиток |
Середа |
Художньо – продуктивна діяльність (літературна) Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення Здоров’я та фізичний розвиток |
Четвер |
Ознайомлення з природнім довкіллям Художньо – продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування(театральна) Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня Вечір розваг |
П’ятниця |
Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення Логіко – математичний розвиток(конструювання) Художньо -продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (музична)
|
Організація освітньої діяльності
старшої групи з порушеннями мовлення «Капітошка»
на 2024 /2025 навчальний рік
Дні тижня |
Групові форми роботи |
Понеділок |
Ознайомлення з соціумом і розвиток мовлення Ознайомлення з природним довкіллям Художньо – продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (музична) |
Вівторок |
Логіко – математичний розвиток Художньо – продуктивна діяльність(образотворча -малювання/ліплення/аплікація) Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня Вечір розваг |
Середа |
Логіко – математичний розвиток (конструювання) Ознайомлення з соціумом і розвиток мовлення Художньо -продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (музична)
|
Четвер |
Ознайомлення з природнім довкіллям Художньо – продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування(театральна) Здоров’я та фізичний розвиток |
П’ятниця |
Художньо- продуктивна діяльність (літературна) Ознайомлення з соціумом і розвиток мовлення Здоров’я та фізичний розвиток
|
Організація освітньої діяльності
старшої групи №3 «Дюймовочка»
на 2024 /2025 навчальний рік
Дні тижня |
Групові форми роботи |
Понеділок
|
Ознайомлення з соціумом і розвиток мовлення Художньо – продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (літературна) Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня Вечір розваг |
Вівторок |
Ознайомлення з соціумом і розвиток мовлення Ознайомлення з природним довкіллям Художньо – продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (музична)
|
Середа |
Логіко – математичний розвиток Художньо – продуктивна діяльність (театральна) Здоров’я та фізичний розвиток |
Четвер
|
Ознайомлення з природним довкіллям Ознайомлення з соціумом і розвиток мовлення Художньо – продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (музична)
|
П’ятниця |
Логіко – математичний розвиток (конструювання) Художньо – продуктивна діяльність(образотворча-малювання/ліплення/аплікація) Здоров’я та фізичний розвиток
|