План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу(цькуванню) в закладі освіти
ЗАТВЕРДЖУЮ
В.о.директора ЗДО №2
____Ганна БОРИСЮК
План заходів щодо запобігання та протидії булінгу
у ЗДО № 2 «Казка» на 2024/2025 навчальний рік
№ з/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
І. |
Діагностичний етап та психологічний супровід |
|
|
|
|
1. |
Поновнення психологічного інструментарію для діагностування рівня психоемоційної напруги, тривожності, агресивності в дитячому колективі |
вихованці |
вересень 2024 р. |
практичний психолог |
|
2. |
Поновнення психологічного інструментарію для визначення психологічного мікроклімату, рівня конфліктності в педагогічному колективі |
вихователі |
вересень 2024 р. |
практичний психолог |
|
3. |
Оновлення банку даних дітей «групи ризику» |
вихованці |
жовтень 2024 р. |
практичний психолог |
|
4. |
Спостереження за міжособистісною поведінкою дітей |
вихованці |
упродовж року |
практичний психолог |
|
5. |
Спостереження за психологічним мікрокліматом в ЗДО |
вихователі |
упродовж року |
практичний психолог |
|
6. |
Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота |
вихователі, діти, батьки |
упродовж року |
практичний психолог |
|
7. |
Анкетування: «Булінг та його прояви у дитячому середовищі» |
батьки дітей старших груп |
грудень |
практичний психолог |
|
ІІ. |
Інформаційно-профілактичні заходи |
|
|
|
|
1. |
Ознайомлення з новими законодавчими документами, практиками, щодо протидії цькуванню |
колектив закладу |
вересень 2024 р. |
адміністрація ЗДО практичний психолог |
|
2. |
Семінар-воркшоп: Будьмо толерантними» |
педагоги |
жовтень 2024 р. |
вихователь-методист |
|
3. |
Психолого-педагогічний семінар з елементами тренінгу: «Особливості роботи з дітьми різних типів темпераменту та нервової системи» |
педагоги |
січень 2025 р. |
практичний психолог |
|
4. |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
колектив закладу |
щоквартально |
адміністрація |
|
ІІІ. |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
|
|
|
|
1. |
Створення морально-безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, занять, прогулянок та ігрової діяльності |
вихованці |
упродовж року |
спеціалісти психолог вихователі |
|
2. |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня з протидії булінгу «Стоп булінгу» |
вихованці старших груп |
16.09.2024 р.-20.09.2024 р. |
практичний психолог вихователі вихователь-методист |
|
3. |
Проведення заходів в рамках тематичного тижня з профілактики булінгу «Тиждень дружби та добра» |
вихованці старших груп |
07.04.2025 р. – 11.04.2025 р.
|
практичний психолог вихователі вихователь-методист |
|
ІV. |
Робота з батьками |
|
|
|
|
1. |
Консультація: «Сім’я та її вплив на формування особистості дитини» |
батьки |
листопад 2024 р. |
практичний психолог |
|
2. |
Тренінг: «Щаслива дитина – благополучна родина» |
батьки |
лютий 2025 р. |
вихователь- методист |
|
3. |
Інформаційна робота через веб-сайт закладу |
батьки |
упродовж року |
вихователь-методист, практичний психолог |
|
1. ТИЖДЕНЬ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ ІРИНА ПЕТРУКhttps://youtu.be/42lZhRZd-dw