Поради дефектолога
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Поради батькам, що виховують дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку
Поради батькам, що виховують дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку (МОН)
Я – особлива дитина!
Любіть мене!
Мені необхідний особливий підхід:
Своєчасні та систематичні спостереження і лікування у лікарів-фахівців.
Мені найкраще відвідувати спеціальну групу, де зі мною будуть займатися спеціалісти.
У мене мають бути гарні, розвиваючі іграшки.
До мене потрібний індивідуальний підхід.
Розвивати і навчати мене необхідно повільно на короткотривалих заняттях, часто повторювати і повільно ускладнювати навчальний матеріал.
Якщо я втомився – дайте мені невеликий відпочинок, або займіть мене чимось іншим.
Не вимагайте від мене більше, ніж я можу.
ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ДОВІЛЬНОЇ ЗОРОВОЇ УВАГИ
1. Дитина слідкує поглядом, як Ви проводите олівцем по лінії від початку до кінця в заданому напрямку.
2. Провести пальчиком від початку лінії до кінця, коли вона переплітається з іншою лінією або кількома іншими лініями.
3. Прослідкувати за допомогою олівця шлях героя по лабіринту.
4. Гра «Лабіринт вісімка»: дитина тримає лабіринт, нахиляючи так, щоб по ньому каталась кулька (кульки) і слідкує лише поглядом за кулькою (кульками), голова при цьому не рухається.
5. Назвати серед інших малюнки однієї тематичної групи (овочі, фрукти, транспорт тощо);
- назвати малюнки одного кольору:
- порахувати серед геометричних фігур лише кола ( інші геометричні фігури).
- порахувати лише маленькі (великі) геометричні фігури.
6. Знайти відмінності у двох схожих малюнках.
7. Знайти заданий малюнок серед ряду подібних.
8. Знайти два однакових малюнки.